Svimmade...

Inte jag då, men min son. Var i skolan och hade precis kommit tillbaka från fikarasten när F:s lärare ringde. F hade svimmat efter de hade tagit stelkrampsspruta. Det var bara att packa ihop sig och ta första bästa buss hem. Men bussen hade precis gått hem så jag fick vänta i en evighet (känns så när man vill hem). Ringde febrilt till svärmor och pappa. Men den ena har aldrig på sin mobil och den andra hade glömt sin hemma...(tssss, dessa gamlingar).  Hämtade F och gick hem och vilade. Sedan kom svärmor och hämtade lilleman, lagade mat och sa åt mig att gå och träna. Typ, har inte du köpt ett träningskort? Gå och träna då!! Hmmm, det är bra, för jag är så seg... Åkte och tränade, gick på bandet och körde typ som långfärdsskridskor (en maskin) Lite cirkelträning. Senare på kvällen gick jag och grannen ut med stavarna. Sköööönt!

Har tappat lusten att plugga igen. Får inget gjort. Vill bara slappa. Känner ingen inspiration. :-( Men det har varit så rörigt med kursen nu. Läraren har varit sjuk och då ska alla uteblivna lektioner pressas in där vi eg skulle vara lediga. Inte bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0