I´m alive!

Har bara inte haft nåt skojsigt att blogga om. ;-)
Men man kan ju blogga om - ingenting!

Jag har i allafall jobbat och jobbat och jobbat. Och de dagar jag inte har jobbat så har jag varit med familjen ute hos svärföräldrarna. (Det är där min familj häckar när jag jobbar)
Just nu har jag precis kommit hem från jobbet och ska sova hemma. De andra är hos ovannämnda. Men fy för att ligga där och svettas tre stycken i en och samma säng (jag och två barn, och maken och ett barn i den andra sängen) när man kan sova hemma ensam i en dubbelsäng och sedan åka ut i morgon lagom till frukosten. :-) LYX!!!

Några bilder kan jag bjuda på...

Siri och Albin i hallonbuskarna!



Albin tvättar håret!




Störa pappa när han är på sista sidan i Stieg Larsson boken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0