Lite lek med photoshop...

Hejhej!

Har varit i Göteborg idag och kollat lite om det fanns nåt kvar på rean. Det fanns det faktiskt, men jag höll i plånboken. Det blev visserligen en jacka/kavaj eller vad det nu heter. Nedsänkt från 999 kr till 349 kr. (Me like!!)

Sitter här nu i min ensamhet och testar Photoshop lite. Försöker lära mig hur man gör ramar. Det går väl sådär.

Så här såg det ut häromdagen efter att maken hade klippt häcken...





Hihi, jag får jobba lite på det här. Det blev ju sådär snyggt...




Kommentarer
Postat av: Patrik

Det ser bra ut! Sitter på konferensen nu och lyssnar på en kille som pratar engelska med klassisk indisk accent.



Ha de bra!

2008-07-08 @ 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0