Sååå äntligen...

fungerar bloggen igen. Typiskt då jag har försökt blogga flera gånger, och haft mycket bra att skriva... Nu får jag försöka minnas i efterhand.

Helgen som varit...

I fredags, på Sveriges nationaldag hade vi äran här i Kungälv att ha Kronprinsessan Victoria på besök. Jag var givetvis på plats! Fick några bra bilder på henne (det har varit ett av mina "missions before I´ll die", att ta ett bra kort på Victoria)

Så här såg det ut:


Många ville vara med och fira! Vi här i Kungälv firade också att våra två fästningar i kommunen fyllde 700 resp 350 år. Här Bohus fästning (700 år). Det var därför Kronprinsessan var här...


vinkelivink!
Kronprinsessan Victoria på besök!


Med bara någon meters avstånd passerade Victoria mig... (men jag var så upptagen med min kamera att jag glömde titta på henne "på riktigt"...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0