Tråkdag...

I går fick jag hoppa in och jobba akut på kvällen och stänga. Som vanligt, när jag stänger (vilket jag inte brukar göra) strulade det mesta. Inte kom det några rapporter ut ur skrivaren och hela tiden hittade jag saker som skulle diskas osv... Tiden gick jättesnabbt och jag var jättesen ut från stället.

Fick ont i huvudet när jag kom hem och hade ont i huvudet när jag vaknade också...

Tråkig dag! Har inte gjort så himla mycket idag. Lilleman krånglig och gnällig. Jag har sytt nya kuddfodral till kuddarna i soffan. Blev ganska så snyggt... (inte 100 men 95) Råkade sy fel så jag fick sitta och sprätta upp... så typiskt mig, bara sy och sedan kollar...

Ska se om jag kan lägga in en bild på dem senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0