Dubbel födelsedag...

Hihi, ja, det har hänt mycket idag.

Sonen ringde mig i dag (telefonen har gått varm som ni förstår) och sa att:
-Morfar ringde och sa att du fyller år idag!
- Vad säger du? Att JAG fyller år idag??
- A, men han sa så i alla fall...
- Åhååå, jag måste ringa och höra om han är okej i huvudet...

Ringer upp pappa...
Jag:
- Hur mår du egentligen?
- Ehh, vaddå??
- Fabian säger att du tror jag fyller år idag...
Tyst en lång stund...
- Gör du inte det då?
- Näää, jag fyllde för 3 veckor sedan, don´t You remember, liksom.... din dotter... hrmmfff!
- Hmm, men jag har skrivit här i min almanacka att du fyller år idag..
(Bläddrar i den)... men jag har skrivit att du har födelsedag på rätt dag också... hmm förstår inte.
Men har du fått present då?
- Jaaarå! (men jag kan få en till kanske??)

Pappa är INTE senil, vet inte vad som hände i hans lilla hjärna.
Puss pappsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0