Fredag igen!

Albin och jag hade lite sovmorgon, eller det var vad jag hoppades. Men maken skulle med tåget tidigt så det var bara att ta sig upp. Albin tyckte inte heller det var nödvändigt med sovmorgon. Frukosten skulle han få äta hemma i dag. Men efter frukosten blev han så gnällig så jag funderade ett tag på om jag skulle ta med honom till skolan. Men vi kom i a f till dagis.

På skolan hade vi redovisning av ett litet grupparbete om tema.Vi hade inte tagit det på allvar och det hade ingen annan grupp heller så det blev som det blev. LIte flummigt så där på fredags em.

Hem och direkt till bandyträning med mellansonen. Samtigt  som träningen passade jag på att veckohandla på Willys, en affär som för mig är rätt så outforskad. Jag kan säga att jag var lite väl optimistisk när jag beräknade ca 1 timma i affären. Träningen hann förstås sluta och en irriterad son ringde och undrade vart jag var. Stressad som sjutton fick jag packat ner alltihopa och sedan dra de ca 300 metrarna till isbanan.

Pizza och vin i kväll. (för barnen pizza och cola, för den minsta, pizza, mest kanter och vatten, stackarn.)
Efter kl 20.30 är det heltråkigt på fredagar hemma hos oss. Då har maken kurat ner sig i soffan och sover till sitt favoritprogram. Jag tittade på första delen av Let´s dance och sedan tackade jag för mig och tog Albin för att gå upp och sova. Gissa om det är skönt att ligga i sängen och klicka runt på Internet. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0