Jobbat...

Öppnade på jobbet idag kl 6.45. Gääääsp, lite väl tidigt tycker jag. ;-) Fast egentligen har jag inget emot att gå upp tidigt. Jag är inte seg på morgonen, kommer fort igång och så... Grejen är den att jag inte sover nåt vidare alls natten innan jag ska jobba. Tror nästan jag är vaken varje timma. Kanske får en sammanlagd sömn på 2,5-3 timmar. Inte mycket. :-(

Nåväl, arbetspasset på 10 timmar förflöt sakta men säkert. I dag var det stora klantardagen. Jag slog in felpris, snurrade till det med hyra av släpvagnar, råkade svära rätt i ansiktet på en kund osv... Ingen bra dag i dag, alltså.

När jag kom hem möttes jag av ett städat hus och mat som puttrade i ugnen. Det var najs. :-)
Sedan kom pappa och Marita förbi. Vi tog ett glas vin och tjötade lite. Trevligt! :-)

Är svintrött nu, tror jag snart ska krypa till kojs.

Ha´ dé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0