Tisdag...

Maken och jag tog oss en liiiiiten sovmorgon. (ända till kl 7.30!!!) Åkte sedan in till stan för att gå på dagens föreläsningar. Som vanligt blev man helt fullproppad av uppgifter. I går satt jag långt in på småtimmarna med en inlämningsuppgift. Den kändes faktiskt rätt så bra. Ärligt talat så struntar jag i om jag får rest på den. Har jag klarat mig hittills så ska jag klara det här också och en liten rest är inte så farligt. (fast har jag tid med en sådan?)

Fick hem alla barnen från svärföräldrarna och helt plötsligt var hela huset i ett enda kaos. Maken och jag suckade och försökte komma i håg gårdagen då lägret var lugnt. Nu på kvällen har det varit krig om tv:n. Dottern ville kolla på Gossip girls på 5:an och sonen ville se en gööööra viktig fotbollsmatch på 6:an SAMTIDIGT!!! Och lilleman körde på sin trehjuling fram och tillbaka och krockade med alla möbler så vi blev tokiga. :-(

Nej, nu till lite skolarbete.

Busen under bordet..
image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0