Hänt i helgen!

Så vart långhelgen över... Men jag är nöjd. Har fått gjort massor! Har t o m gått en "kom i gång" kurs i golf. Från 10 - 15 i går var jag ute och fick lite regler, tips och annat uppdaterat! Det gick trögt i början, men mot slutet gick det bättre. I dag har jag, sonen, en väninna och hennes son varit ute och slått lite på banan... Sonen, som inte har gått någon kurs utan bara har varit med mig några gånger är helt grym. Bollarna flyger lätt, ofta upp till 120 - 150 meter. Jag som sällan slår längre än 90- 100 meter. Ska anmäla honom till en kurs nu...

Annars har pappa bjudit oss på restaurang idag. Det var trevligt, tack pappa!

Lite bilder från helgen:


Redo för golfbanan!
image249

Min fina familj:
image250

Tulpaner!
image251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0