Paparazzi Helena.

Så har man lekt Paparazzi.

Åkte in till stan för att spana lite utanför kyrkan där årets stora bröllop skulle äga rum mellan "vår" Lisa Persdotter och Charles Simonyi, en av världens rikaste män.

Var där 1½ timma innan vigseln började. Fick en superbra plats, längst fram vid stängslet. Vi hade det skojigt där vi stod och väntade. Gäster kom hela tiden, men inga kända. Allt var bra tills det kom 5 stycken jättebussar och parkerade mitt framför oss. Då förstod vi att brudparet inte skulle gå in den vägen. Snabbt förflyttade jag mig för att springa runt kyrkan. När jag precis rundar hörnet hörs hejarop och applåder. Brudgummen och Bill Gates anlände just. Jag missade dem. Efter en stund kom bruden. Jag försökte ta kort, men de blev inget.

Bestämde mig för att komma tillbaka för att se brudparet komma ut ur kyrkan efter vigselakten. Jag gick och köpte mig ett par extra strumpor för det var så kallt och en kopp kaffe. Tillbaka igen och jag fick en bra plats alldeles vid staketet nära bilarna.

Korten blev inget bra, (jävla skitkamera som inte lyder!!!)

Några bilder kan jag bjuda på.


Tyska kyrkan i Göteborg


Här kommer brudparet!




Lisa Persdotter och Charles Simonyi



Brudgummen i vänstra kanten



Bruden i bilen



Och här kommer Bill Gates! (till vänster)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Din toka då!!! Va spännade att vara papparzzi för en dag!!

2008-11-27 @ 23:26:33
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0