Gungar...

Nu har det äntligen slutat att gunga efter båtturen...

I går gjorde jag min stora presentation (med hjälp utav PowerPoint). Det var en examinationsuppgift, där man blev bedömd på hur man genomförde just presentationen. Lite nervöst!!

Som vanligt var P bortrest när jag behöver han mest... Men med telefon och mailkontakt så fick jag den hjälp jag behövde.
Jag vart lite förvånade själv, för jag var inte alls nervös när jag klev fram för att göra presentationen. Det gick faktiskt jättebra. Det enda som störde mig var att jag fick rethosta i slutet... Men ingen fara...
Skönt att ha det gjort. Nu är det bara två stora moment kvar, en inlämning i nästa vecka på 4-5 sidor och så ska vi ju skriva c-uppsats som ska vara klar i januari. Och opponeringen på den är det sista. SEN är jag klar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Yippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken underbar båtresa ni verkar ha haft! Och tänk att du snart är färdig lärare!!! Vad duktig du varit som lyckats genomföra hela utbildningen med tre barn! En riktig prestation! Kram

2008-11-03 @ 13:22:06
URL: http://lisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0