Praktik!

Är på slutpraktik nu i 5 veckor i min 3:e klass. Det är jätteskoj, men tyvärr är jag inte på topp. Har en förkyldning (?) i kroppen som inte vill bryta ut riktigt. I dag har jag haft ont i huvudet och nacken. Då känner man hur svårt det kan vara att jobba med barn när man mår dåligt. Man kan inte gärna gå iväg och vara för sig själv eller säga till dem att ta det lugnt. (funkar bara i 5 minuter) Sitter och gäspar konstant och känner mig helseg... :-(

I morgon och på torsdag ska vi ut i skogen. Hoppas jag mår bättre då och inte har ont i huvudet.

I dag har vi varit på föräldramöte på dagis. Farmor och farfar har varit barnvakt. Skönt att inte behöva stressa hem så..



I brist på egna bilder så lägger jag ut en gammal goding...
Fick med mig ett kassettband med Human League från en semester i USA. Året var 1982 och jag var 11.
Tyckte låten var skön, men det var den enda låten på hela bandet som jag gillade. Hihi, lite nostalgi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0