Pissigt...

Nu på kvällen ringde jag min pappa för att småprata lite. Han frågade om jag hade fått besked om fast arbete ännu. Jag sa att det hade jag, men att jag inte visste hur jag skulle göra för att vi kanske ska flytta. Vaddå flytta? sa pappa. Men, det sa vi ju när vi var hemma hos dig sist, att vi kanske ska flytta till USA. Nej, det hade han inte förstått... Hmmm, det var det jag misstänkte. Han tog det ju så himla bra. Men nu blev han jätteledsen och började gråta. Hur känns det då? Inte så jävla bra... Han menar på att han är så gammal och om någonting händer... Jag förklarade att OM ngt händer så tar jag första bästa flyg hem. Han har också många vänner som kan ställa upp, det vet jag... Men som sagt... det känns inte alls bra. :-(

Hoppas han kommer över det...

Kommentarer
Postat av: Milla

Nej va jobbigt :-( har du annars fått besked nu att du får va kvar på jobbet? KUL men förstår att det är jobbigt att ta rätt beslut. Kram

2009-04-10 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0