Vill bort!

Gud, vad jag längtar bort nu. Till värmen! Spanar lite på en restresa och med på den vill jag ta med mig Matilda. Vi skulle ligga i solstolen hela dagarna och läsa med lite bad emellanåt. Sedan skulle vi äta gott på kvällen, strosa runt lite på "stan" för att tillsist slappa på hotellrummet. Men tyvärr kan jag inte med att be om ledigt på jobbet nu när jag är så nyanställd... Patrik åkte i torsdags till först Oxford, London och nu är han i New York... Jag kunde fått följa med om jag ville, men som sagt... det finns ju ett liv här hemma också. :-(

Annars veckan som gått...

Födelsedag, Albin 3 år!


Begravning...


Loppisfynd, ett pussel... Matildas klass hade Loppis igår.


Albin har tagit kort alldeles själv på mig!


Hej hej pappa! Vi saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0