Fredag 21 augusti

Upp tidigt idag för det var skola igen (äntligen som sagt...)
Men sonen tyckte också det var skönt att gå till skolan. Han hade nog fått nog av allt spelande...
Matilda är på läger med sin klass så hon var inte hemma.

I dag har jag röjt och sorterat en massa. Mest papper och småsaker, ni vet det där som man hela tiden lägger någon annanstans, "jag tar det sen", typ... DET är jobbiga saker!

Sedan var jag och gjorde mig lite fin, vaxade muschen och så. Undra om jag får tag i ett nytt ställe att göra det på i Boston?
Kommer sakna Mona på Lady M...  (se vad jag smörar här för hon fick nämligen min bloggadress så hon kan följa mig i Boston. Hoppas hon tittar in.) :-)

Maken har flängt runt han med idag. VISA handlingarna kom med Fed-ex och så var man tvungen att betala in 5000 kr för att kunna få VISA:t. Tågbiljetterna är bokade till måndag em. Han har ringt Transporttjänst för sophämtningen, ändrat mobilabonnemangen och bredband. *Puh*
Jag skulle ringa och säga upp dagisplatsen, men det var ingen telefontid. Det känns annars svårt att göra det. Favvodagiset!

Nu har vi grillat och hann precis gå in innan regnet kom.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0