helgen forts...

Lördag:

Började dagen med en DVD. Såg Jim Carrey i Yes Man (eller Yesman), I varje fall, en rolig film. Skrattade högt flera gånger. Sedan hörde jag hur grannen drog igång häcksaxen och då gick jag ut och klippte vår sida av häcken... det blev najs. Meeen va tråkigt att kratta upp alla löv sen... Gör det en annan dag.

Sen skickade jag iväg Matilda till farmor och farfar och Fabian och en kompis ska sova här hemma. Vi köpte pizza och sedan blev jag bjuden över till kompisarna Sussi och Thomas på en (?) öl. Det blev en öl och en hel flaska Martini... Gott!!

Hem och slängde killarna i säng innan kl 00. Rekord den här veckan!!

Sov som en stock, drömde massa konstiga och härliga drömmar. Det var längesedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0