Helgen...

Fredag (det får räknas in som helg...)

Väcktes av pappa som ville gratulera på namnsdagen. Så han kom i håg i år... :-)

Ringde sedan och bjöd in mig till morbror på en fika. Åkte till honom kl 14. Satt och pratade i en timma. Det var skönt att få förklara för honom allt med flytten. Men det var inte så farligt som jag trodde. Han tyckte det lät spännande och lovade att vi skulle ha tät telefonkontakt. (ingen dator för hans del...)

Sedan hem och började fixa iordning mig för kvällens födelsedagsfest hos Mats. Matilda och Fabian hängde med en snabbis till festen, men gick snart hem igen. Det var ganska så skönt att inte ha barn med sig. Stannade kvar till sista man. Mats och jag satt och tjötade över en flaska vin...

När jag kom hem strax innan kl 02 satt barnen och tre nattgäster uppe och tittade på en film. Jag gick upp och la mig. Vaknade vid 05.30 av att det fortfarande pratades på nedervåningen. Det skrattades och flamsades. Jag blev sur och skickade ett sms ner till Matilda. VId 07 blev det tyst.

När jag kom ner på morgonen såg jag vad de hade gjort på natten- spelat Twister!

så här: (bilden har jag lånat från Google)



Lite bilder från Mats fest:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0