Torsdag 27 augusti

Började dagen med att passa på att utnyttja den svenska sjukvården innan vi far. Det var gynekologen som fick ett besök utav mig... Passade på att byta ******** (det kändes så privat att skriva ut namnet). I varje fall gjorde det oooont idag, det var mindre trevligt. Kanske var det för att gynekologen absolut skulle berätta exakt vad hon gjorde... Jag vill inte veta!

Nåväl, det var snart över.

Sedan var det bara trevligt på agendan.

Pappa fyller 75 år idag! Hipp hipp hurra!!!

Patrik, Albin och jag åkte upp till pappsen och var med och firade lite. Han hade huset fullt av folk. Snälla vänninnan hade städat och lagat maten. Hemmalagad ärtsoppa med varm punch. Jättegott!

Vi kunde bara vara med en liten stund, sen var det annat som väntade. Jag skulle träffa en fd. kurskamrat för en fika. Mycket trevligt!

Här kommer ett gäng med dragspel, fiol och nyckelharpa...


Ärtsoppa (det är ju torsdag) och varm punch. En ny smakupplevelse, jag har bara druckit iskall punch förut.



Pappa och tårtan!



Albin och pappa...


...lyssnar på musik och sång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0