VISA-approved!

Wieeee!!!

Nu är det färdigt!

Vi har fått VISA!!

Vi är godkända! Yippieee!

Maken levererade nyheten på sängkanten i morse. Sedan sprang vi runt som yra hönor och bara skrattade.

Alla- utom stora dottern som inte alls tyckte det var en stor nyhet. Det blev väl alldeles för påtagligt nu, kan jag tänka.

Det som händer nu är att de ska skicka papprena till Stockholm, Amerikanska ambassaden och så måste vi dit till Sthlm för att få stämplar i passen. Vi tänkte åka dit nästa måndag, den 24:e.

I kväll ska jag ut med mina gamla arbetskamratet. Det blir nog en del firande!!

Kommentarer
Postat av: Taina

Grattis! Vad roligt för er. Samt för dottern...



Det kan vara kö på ambassaden. Lång kö. Men ni kanske har varit där tidigare? När vi skulle dit så rekommenderade de oss att komma i tid. Och det var en jäääääääääättttttttttelång kö långt innan de öppnade...



Ha en trevlig helg!



Taina

2009-08-14 @ 16:24:16
URL: http://sisutaina.blogspot.com/
Postat av: Helena

Tack för tipset! Tog det flera timmar där?

Vi ska ju bara åka upp över dagen.(från Göteborg) Det blir nog spännande.



//Helena.



2009-08-15 @ 02:10:50
Postat av: Taina

Själva besöket tog kort tid. Men det var ett par timmars väntan. Vi hade minstingen med oss och jag skulle givetvis ha haft drick eller ätbart med mig.



Good luck!

2009-08-18 @ 19:17:40
URL: http://sisutaina.blogspot.com/
Postat av: Helena

Vi har fått en bokad tid.

Skönt, så vi slipper köa. :-)

2009-08-19 @ 09:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0