Lite semesterbilder...


Kommentarer
Postat av: kalaslotta

Oj vilken härlig film!



Har förstått att det går att göra sånt med min Mac men jag har aldrig provat...kanske borde göra det...



2009-12-04 @ 02:45:59
URL: http://kalaslotta.blogg.se/
Postat av: Helena

Kalaslotta:

Jag ääälskar min Mac! Fast det var inte så lätt som de säger på instruktionsfilmerna. Det blev en låååång natt och nästan lite tårar innan den blev klar. Men jag är nöjd. ;-)



Vet förresten inte om mitt inlägg till dig kom bort häromdagen. Vi var ju i din stad på vägen till N Y och åt lunch där. Fint!

2009-12-04 @ 03:53:04
URL: http://butterflymom.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

WOW!!! Häftigt! Vilken härlig "film" du gjort, är riktigt inponerad. Kul att se!

KRAM

2009-12-06 @ 20:54:12
Postat av: Ann-Sophie

WOW!!! Häftigt! Vilken härlig "film" du gjort, är riktigt imponerad. Kul att se!

KRAM

2009-12-06 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0