Lördag

Stackars Fabian. Han var så dålig inatt. Jag vaknade kl 03 av att han stod och duschade och kräktes samtidigt. På morgonen kom det ur alla ändar på samma gång. Då hade han hållt på i nästan 24 timmar. Han har legat och sovit hela dagen. Nu är klockan 21.20 och han ligger i soffan här nere och tittar avundsjukt på allt vad vi andra stoppar i oss. Någon liten godis har slunkit ner... Jag är lite yr och inbillningssjuk och Matilda klagar också på lite illamående och yrsel. Men som sagt tror jag att det är inbillning. Nu har vi varit mitt upp i magsjuka i en vecka. Det tar på krafterna. Det enda som är riktigt pigg nu är Albin. Lite VÄL pigg kanske. Han tar igen allt. Leka leka leka... äta äta äta...

Jag var ute och tog en promenad i snöyran förut. Jag älskar när det snöar. Jag säger inte att jag älskar snön...(bara om det är kallt och den får ligga kvar är det helt ok). Men det är så fint. Jag gillar att gå promenader på kvällskvisten då det börjas tändas i husen. Om man som jag har gjort några gånger nu, att gå ut lördagseftermiddagar, kan man känna matdoften av lördagssteken leta sig mellan husen... Man blir så hungrig...

Nu tittar vi på Melodifestivalen och jag blir så trött. Gillar det inte alls längre. Det är alltid fel låt som går vidare... :-(

Så här mysigt såg vårt hus ut i snöfallet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0