Tjohoooo!

Lilla sonen mår bättre. Helt plötsligt vill han leka. Vi har lekt med Lego och bilar hela dagen idag. Han har fått behålla maten också. När maken kom hem från jobbet med hämtmat (wokat) blev Albin eld och lågor och satte i sig massor. Stackarn, han har inte ätit sedan i söndags. Däremot var det inte så roligt för stora sonen som ringde från skolan och ville hem för han mådde dåligt. Han kom hem och efter en timmes liggandes i soffan fick han gå på toan. Nu får han fortfarande springa på toan och kräkas fast det har gått över 12 timmar. Usch, den här vinterkräksjukan, eller vad det nu är, är inte att leka med. Matilda har också kännt sig lite konstig i kväll, men inte direkt illamående. Nu ska hon gå och lägga sig och det står en spann nedanför sängen i fall att...

Jag mår bra i a f. Skiter faktiskt i om jag får det eller inte. Jag har inget planerat förrän nästa torsdag då jag ska börja jobba så jag kan bli dålig nu... Tänker positivt, man kanske kan gå ner några kilon om man får magsjuka... (men helst vill jag gå ner dem på ett trevligare sätt)

Nej, dags att samla i hop resten av familjen och få dem i säng...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att Albin är bättre, men synd om Fabian :-( Nu gäller det att hålla tummarna för att ni ska klara er! Kram

2009-02-21 @ 20:48:16
URL: http://lisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0