Tokig helg i Danmark...

Vi har varit i Odense på 40-årsfest, torsdag till söndag. Det var två vänner som firade sina födelsedagar. De hade hyrt en gård med 20 bäddar och pool. Man kunde roa sig med en massa skojigt, tex pingis, biljard eller barhäng... De stod för all mat som vi hjälptes åt att tillaga. Alla hade med sig sin favoritflaska med alkohol, (ja, det flödade en del) så baren var välfylld. Vi gled omkring i mysiskläder om dagarna och på kvällarna klädde vi oss efter passande tema. Fredagkväll: finkläder till middagen. Lördagen: Poolpartykläder...

Det var en av de roligaste dagarna vi har varit med om och vi har lärt känna en massa nya människor. Har så klart en massa roliga fotografier, men jag kan inte få in dem just nu. Har lite problem med datorn. Förresten vet jag inte om jag vill lägga ut bilderna. De är INTE anständiga...  äh, några kan jag väl bjuda på. Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0