Lördag 25 juli

Vaknade redan kl 5.30 av, ja av vaddå? Jag undrade om maken hade gått och lagt sig för när jag gick och la mig så satt han fortfarande uppe och jobbade... Var uppe och tittade och visst, maken låg i sonens rum och sonen låg bredvid mig, den stora sonen alltså.

Gick upp vid 8-tiden och då höll maken på att packa. Sedan skjutsade jag honom till flygplatsen för han ska åka till Miami först och sedan till Los Angeles och blir borta i 10 dagar. Både skönt och jobbigt på samma gång. Skönt att det blir lite lugnare hemma, bara jag och barnen och då brukar jag lugna ner mig och inte stressa så. Jobbigt för det är så mycket nu med flytten och allt.

I dag skrev vår hyresgäst på kontraktet. Den första oktober flyttar det in en familj här med två små killar. Det är bekanta till oss som ska flytta hit och det känns jättebra att det blev så. Tryggt att veta vem det är som ska bo här. :-) Nu är det bara vårt hus i Boston som fattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0