Måndag 13 juli

Har sovit rätt så bra i natt. En extrasäng hade vi fått och där sov Patrik = mer space för oss andra...
Gick och åt frukost på ett ställe som hette "Pie in the sky". Vi satt på deras uteservering. Det var ett trevligt ställe men frukosten var inte så god, tyvärr.

Hem och slappa vid poolen. Jag lyckades att nästan bränna mig. Fick i a f fula ränder efter bikinin. Jättefin och varmt väder var det. Häääärligt! Efter lunchen som vi intog vid poolen (frukt, bröd, ost och juice) så åkte vi till en jättefin strand med långgrunt vatten. Det var superhärligt! T o m jag badade! :-)

Hem och slappa lite och sedan gick vi ut och åt på en restaurang med jättegod mat. Fisk igen, såklart. Jag åt svärdfisk, supergod! Hem i hyffsad tid och somnade bums. Jag fick äran att sova i extra sängen. :-)

Hoppla!


Fina hus var det gott om!


Vi och familjen S-G



Min svärdfisk, såg ut som en fläskkotlett... men den var gudomlig god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0