Onsdag 8 juli

Vaknade jättetidigt! Redan kl 6.30 hoppade Albin i sängen... 
Ner och äta en riktigt stadig amerikansk frukost, typ Omelette med toast och stekt potatis eller amerikanska pancakes med massa smör och varm sirap till... man är ju inte hungrig igen förrän sent på kvällen...

Vi mötte vår mäklare Carl och åkte och tittade på några hus med honom. Tyvärr hade han inte riktig koll på husen och vad vi verkligen ville ha, för det var de värsta husen jag kunde tänka mig. Jag vet, de har inte samma standard på husen överallt här, men usch och fy, vilka sunkiga hus. Faktiskt var det inget av de husen han visade oss som vi kunde tänka oss...

När vi kom tillbaka till vårt hotelrum vid 18- tiden var vi så trötta efter att ha suttit i en bil hela dagen att vi inte kom iväg för att äta mat förrän vid 20.30-tiden. När vi kom ut från vårt hotellrum och gick mot hissen mötte vi några män i korridoren. När vi stod och väntade på hissen och tittade bort mot vårt rum såg vi hur två av männen brottade ner den tredje, alldeles utanför vår dörr. De var poliser och de satte handbojor på den tredje. Det var jätteläskigt. Barnen blev rädda så¨vi var tvungna att fråga de i receptionen vad det handlade om. En snubbe från hotellet förklarade att han inte kunde säga något, men vad än problemet var så var det löst nu... hmmm, vad snällt...

Vi tog bilen ner till stan och letade efter en restaurang. Barnen var sugna på pizza och tillslut hittade vi en restaurang. Det var sent, vi var trötta och maten tog väääldigt lång tid. Tror klockan var runt 22.30 när pizzorna kom in. Givetvis var vi för trötta för att äta, så det fick bli "doggy bag"... :-)


Utanför mäklaren... haha, ser nästan ut som om vi gör reklam för Weichert...



Min fina son, Fabian...



Min vackra dotter, Matilda...


Min ehhh,,, roliga dotter, Matilda... (och jag)


Patrik, Fabian och Matilda på hotellrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0