Söndag 12 juli

Vaknade stel, har legat som i ett skruvstäd hela natten, precis som de andra nätterna här. Trångt i sängen. Vi fick frukost som snälla Tara hade fixat. Packade ihop oss och sedan var vi i väg tillsammans med Anna, Mikael med barnen. Till Cape Cod! Efter drygt 2 timmars körande kom vi fram till vårt hotel, som var ett Motel. Swimmingpoolen låg i mitten av anläggningen, som var ganska så liten. Vårt rum var rätt så litet, men helt ok. Vi hoppade genast i poolen och barnen tyckte det var jätteskoj. Vi gick ner till hamnen och bokade bord för kvällen och sedan gick vi till stranden. De vågliga tog sig ett dopp. Jag höll mig på land. Lite väl kallt för min smak...

Tillbaka till Motellet för lite uppfräschning och sedan gick vi till restaurangen kl 8. Vi åt jättegod fisk och skaldjursrätter. Fabian beställde en megastor hummer som han tyckte var helt sagolikt god. :-) Min mat var någon smördegsinbakad sak fylld med hummer, pigrimsmusslor och jätteräkor serverat med ris. Jättegott men väldigt mättande.


Poolen låg i mitten av anläggningen...


Det var ca 20 år sedan det sist togs sådana här bilder på Anna och mig...


Kidsen...


Martha´s Vineyard...


Fint fiskesamhälle...


Fabians jättehummer...


Min mumsiga mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0