Fredag 26 juni

Gaaaahh! Va tråkigt det är att vara hemma och INTE får lov att träffa andra. Möttes idag av en tråkig nyhet då Michael Jackson har gått bort. Inte så oväntat, för min del. Jag har länge kännt på mig att han inte kommer att leva särskilt länge till. Han verkade inte må så bra. Men ändå en chock...

Albin och jag har mest hängt här. Det har varit väldigt varmt idag med och jag har försökt att få honom att ligga i kojan som jag har byggt varje dag ute på altanen. Då kan jag ligga bredvid honom och passa på att sola. Men idag ville han inte alls ligga där. Dock somnade han i soffan inne så då passade jag på att sätta mig ute i solen och läsa i min bok.

På em åkte jag in till vår lilla stad för att köpa Sushi och pizza. Rusade genom Systemet och grabbade tag i en dunk vitt, snabbt ut igen och hoppas att ingen blev smittad av Vattkoppor...
Sen till Sushistället och pizzerian och där fick Albin snällt sitta utanför och vänta.

Träffade en bekant ute på gatan. Gosh! Hon är så vacker människan! Ett år äldre än jag men ser inte ute en dag mer än 25! Så perfekt "chic", långt blont plattat hår, fina manikyrerade naglar, smal och brun. Snygg man har hon också... (men det har ju jag också... ;-) ) Jag känner mig alltid som en fet padda när jag träffar henne...

Maken på A W idag men kom hem nu kl. 21.30. Han är väl efterlängtad. :-)

Sitter nu och zippar på ett glas vitt vin, ganska nöjd med livet.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0