Lördag 6 juni, Nationaldagen!

Skickade iväg Fabian och hans två övernattande gäster till fotbollsplanen där den årliga " Ytterby IS- dagen" hölls. Meningen är att föräldrar och annan släkt ska närvara, men jag bara orkade inte. Örat bullrar värre än det gjort under hela veckan nu. Mår inte alls bra i huvudet. :-(

Jag pulade och städade och vid 13-tiden dök maken upp efter sin resa till Ohio. Nu har han kraschat i soffan och jag hoppas att han kommer i gång igen för det är såååå tråkigt när någon bara ligger och sover när man vill greja. Men helst skulle jag också vilja lägga mig och sova.

Matilda är med farmor och shoppar examenskläder i Göteborg idag. Fabian får åka på måndag. Jag är evigt tacksam att jag slipper, för det finns bara ingen tid till sånt.

I dag hade jag tänkt börja packa ihop och sortera det som vi INTE ska spara på när vi ska flytta. Vänninnan och jag med våra familjer ska ordna en Loppis under semestern och sälja våra saker. De har en gård och vi tänkte stå på deras gårdsplan (vid regn inne i "vagnboa"). Skönt att göra ett rikigt "råröj".

Jag börjar redan oroa mig för det som jag vill ta med till USA men måste lämna hemma. Tex datorn och min Kitchen Aid (typ bakassistent). Den är helt ny och jag bara älskar den! Och svindyr är den också... Hoppas jag kan få tag i en annan bra maskin i USA så jag kan vara lite "bullmamma". 



Kommentarer
Postat av: Milla

Kul att ni kommit ett steg närmare flytten (För er) vi kommer sakna er jätte mycket!!!

Om du vill ha hjälp med att sortera o packa grejer så säg till jag hjälper gärna till!!!! Kram

2009-06-06 @ 15:10:01
Postat av: Helena

Tack, Milla! Vi kommer sakna er också. Men ni får komma och hälsa på, vetja! :-)

2009-06-07 @ 00:23:11
Postat av: Milla

Ja det måste vi värkligen göra!!! (Får börja spara pengar redan nu så vi kan shoppa som galningar ;-) )

2009-06-12 @ 23:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0