Onsdag 10 juni

Skolavslutning idag!

-och jag kunde närvara! Det pga att jag blev hemskickad av min chef i måndags för mitt bullrande öra. "Gå nu hem och kom INTE tillbaka förrän på torsdag!!!" BASTA!
Tja, vad säger man? Tackar så mycket! Fast jag gillar inte att sätta andra i sticket. Det är kämpigt som det är på avdelningarna med folk som är sjuka eller har semester. Men snälla arbetskamrater fixar det, det vet jag.

I a f skolavslutningen... kl 8 var det samling i idrottshallen för sång och tal. Sedan samlades vi i klassrummet och eleverna spelade teater och det var diplomutlämning. Fabian var inte med på idrottsdagen för han var så förkyld, men han ställde upp med "kast med liten boll" och kastade längst av alla - och fick diplom för det. :-)
Efter det gick vi hem till oss och farmor och farfar (som var med) köpte med sig tårta som vi smaskade på.

Jag har börjat packa nu. Två sopsäckar med sånt som ska säljas och en sopsäck med sånt som ska slängas- och det bara från vår tvättstuga... tänk när jag kommer till garderoben... :-) Litet bakslag i vår USA planering. Huset som vi helst ville ha är redan uthyrd. SURT! Nu måste vi hitta ett nytt hus. Och egentligen kan vi inte mycket göra förrän vi har fått vårt visum heller... och vi kanske måste göra en resa över en gång till i sommar- hela familjen. Mycket att tänka på... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0