Onsdag den 3 juni

I söndags tyckte jag att jag hörde lite konstigt på ena örat. Under dagen förvärrades det något och det var även lock på det andra örat. Lite yr och illamående var jag också. Men jag genomled en middag hos svärföräldrarna (inget ont om dom alls...) På måndagen stannade jag hemma från jobbet då jag fortfarande hade "dubbelhörsel" på ena örat. I morse när jag vaknade hörde jag med en gång att det bullrade i högra örat men fortfarande hör jag mig själv dubbelt på vänstra. På jobbet tvingade de mig nästintill att åka till läkaren. Jag ringde vårdcentralen och trott eller ej, så tyckte de att jag skulle komma genast för det var ingen kö just då. Sagt och gjort, jag åkte dit och fick träffa läkaren Anna. Hon tittade i öronen, halsen, klämde här och där. Jag fick även göra balansövningar mm. Men ingenting hittade hon (som tur var). Fick "tryckutjämnande" (?) medicin utskriven (som jag glömde hämta ut). Läkaren skrattade åt mig när jag sa att jag jobbade som förskolelärare och menade på att det kanske inte var det bästa yrket när man har buller i örat. Hon tyckte att jag skulle vara hemma från jobbet någon dag, men jag känner mig allt för stressad för att vara hemma. För mkt att göra på jobbet. Så det sparar jag till en annan gång då jag är JÄTTE sjuk...

I dag skulle vi få besked om USA-flytten... Men tror ni att det kom ngt klart besked? Nope! Nu skulle de visst titta på var som var det bästa staten att flytta till. Vi har redan kommit fram till (maken och jag) att New Jersey är den bästa staten, det måste de väl ändå förstå? Guuuud, vad detta är seeeegt! Jag blir helt tokig! Jag ÄR redan helt tokig... Det bullrar i öronen och hjärtat hamrar: "bankelibankelibank" *Pust*  Och käre maken som inte skriver från USA och berättar mer om vad som händer... Gaaaah!!! :-(

Nej, nu till sova sängen!
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Hur går det?

Hur mår du?

2009-06-05 @ 14:21:29
URL: http://annasweden.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej!

Tack för omtanken...



Skulle ljuga om jag sa att jag mådde toppen. För det gör jag inte. Stressad som bara den... Men jag håller mig flytande. ;-)

2009-06-05 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0