Söndag 7 juni

Sovmorgon i dag också. Bullret i örat värre än någonsin. Blir snart tokig... :-( Det känns så jobbigt, för jag kan bara inte ta mig för att vara hemma från jobbet, vilket jag skulle behöva. Det är så jobbigt med ljud och framför allt när jag själv pratar då det blir ett "ekoljud" i mitt öra...

I dag har vi varit hemma och städat. Sedan var vi och tittade när Matilda spelade fotbollsmatch. Världens regnskur kom precis när matchen skulle börja och vi fick sitta i bilen en stund. Men sedan kom solen tillbaka och det blev ganska så skönt. När vi kom hem fick jag ett städryck och började sortera det som vi ska sälja på vår loppis. Nu måste vi städa ur huset så vi kan ta schyssta bilder på huset för uthyrning.

Bredvid fotbollsplanen gick det kor...



Resultatet blev 2-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0