Lördag

Dålig uppdatering här märker jag. Kan säga att Matilda repade sig snabbt. Redan på kvällen ville hon ha mat. Skönt!

Veckan som gått:
Jobbat som vanligt. På tisdagen var jag inne till Göteborg och träffade "Personal shoppern". Hon frågade lite om vad jag ville ha för kläder, vilka färger jag gillade osv. Jag tror det kommer bli jättebra. I morgon kl 11 ska jag in och då kommer alla kläder hänga på en ställning i ett rum där jag kan stå i lugn och ro och prova!  Två timmar har jag på mig. Känns lyxigt! :-)

I går fyllde maken år. Vi hade lite gäster och han fick presenter. Av oss och kompisen Mats fick han en biljett till Madonna konserten den 9:e augusti. Han ska få gå tillsammans med  Mats. De två var förresten och såg Madonna när hon var här sist, 1990, 1991 tror vi att det var. ;-)

I går fyllde även Patriks bror år. Han firades i dag och vi har varit där och ätit smörgåstårta så magen står i alla fyra hörnen.
 

Nu är det dags för bingen... Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0