Måndag...

Ännu en måndag. Ny vecka... en vecka närmare våren. Längtar riktigt mycket nu. Längtar också efter svärföräldrarna som kommer hem på fredag efter 1 månad på Teneriffa. Säkert äckligt bruna... De ska minsann få passa ungarna mycket nu. (som straff för att de kan med att åka iväg så där...)

Maken drog iväg till USA, Texas i morse. Det blev ett pusslande i morse då jag inte hade sagt till dagis att lilleman skulle komma extra tidigt. Beslöt att Matilda skulle lämna på dagis lite senare för hon hade sovmorgon idag. Fixade iordning Albin med frukost och kläder innan jag åkte till jobbet. Ringde sedan och checkade läget. Fabian mådde inte bra idag (igen) så han blev hemma. Fabian tyckte tydligen att kläderna jag satt på Albin såg ut som pyjamas så Albin fick nya kläder på sig (dubbelt arbete alltså). Det är ju att hålla tummarna att inte Albin krånglar som han gärna gör nu för tiden (3-årstrots).
Men det hade gått bra. Albin hade samarbetat med storasyster och de kom iväg i tid. Få se hur det blir i morgon då jag ska lämna han extra tidigt på dagis, 1 timma tidigare än vad han brukar.

Lite bilder:

Kidzen spelar Guitar hero "rock band"... (med skidglasögon)


Ibland håller de sams...


Grabbarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0