Fredag den 15:e

I dag var det ju meningen att vi skulle få besked om flytten till USA. Men som jag misstänkte är det inte riktigt klart ännu. Men på måndag ska vi få beskedet. (har de lovat nu, vad nu lovar betyder?) Men det är såååå nära nu. :-)

Patrik har jobbat dag och natt nästan nu  nästan hela veckan har har mestadels av tiden varit i Oslo. På onsdag åker vi till New York för att träffa mäklaren och för att ha lite semester. Men jag tror nog att Patrik har bokat in lite jobbmöten också. På söndag flyger jag hem men Patrik flyger vidare till Californien. Synd att jag inte kunde följa med dit. :-(

I dag har jag haft en hektisk dag. Direkt efter jobbet, hem och vända. Fabian och jag hade klipptid kl 16.30 och 17.00. Kl 18.00 skulle Fabian och kompisen Philip ha uppsamling för ett gäng killar som de hade bjudit på ett försenat kalas. Kalaset, som mera var ett grill/pool/sova över-party skulle vara hemma hos farmor och farfar på Instön. Patrik och Philips pappa skulle var "lekpappor", men eftersom Patrik var fast i Oslo så fick jag åka med. Vi grillade hamburgare och killarna spelade fotboll och sedan badade de. Det var jätteroligt ända till Albin hällde en spann med sand i bubbelpoolen. :-/
Jag åkte hem lite senare och Patrik skulle anlända efter kl 23.

Lite bilder:

Hungriga killar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0