spännande väntan...

Fortfarande inget besked. Vi har "blivit lovade" svar den 15:e, alltså nu på fredag. Men vi förstår att vi kanske får vänta ytterligare en tid innan allt är färdigt. Det är väldigt jobbigt med denna väntan. I alla fall ska vi köra på som om vi ska flytta. Vi har bokat in en mäklare som ska visa några hus för oss i New Jersey den 22:a maj. Jag och Patrik åker till New York den 20:e eller 21:a maj. En liten mini-semester med en trip till N J för husvisning. Otroligt spännande! och Patriks mamma och moster ska vara barnvakt medan vi är borta.

Det är mycket på jobbet nu. Håller på att förbereda mig för mina första utvecklingssamtal. Lite pirrigt det med. Har ganska så bra kläm på barnen. Trivs verkligen jättebra. Det enda som svärtar ner den lyckliga tillvaron är att jag inte vet hur min höst kommer se ut. Kommer vi att bo kvar och allt blir som vanligt, eller kommer vi att flytta och allt blir helt annorlunda? Det återstår att se... :-)

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår att det är jobbigt att inte veta! Vilken grej ni står inför! Vilket vill du helst?

Kram Lisa

2009-05-11 @ 20:47:47
URL: http://lisasbilder.blogspot.com
Postat av: Lisa

2009-05-11 @ 20:48:47
URL: http://lisasbilder.blogspot.com
Postat av: Helena.

Jag/vi vill jättegärna flytta. Det ska bli hur spännande som helst! Det jobbiga nu är att det dröjer så... lite stressande om barnen ska hinna med att börja skolan till hösten. Men om vi släpper det så har vi all tid i världen... ;-)Längtar till att få röja ut huset... många saker har vi...

2009-05-12 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0