Stackars lilla mej...

*Ajajajajajajjjjjj*
Ingen fara, det är bara jag som har ont i ryggen... och inte lite heller...
Riktigt illa är det på förmiddagen, efter en hel natt i sängen.
Kan inte röra mig
Kan knappt gå. Det gör förbannat ont att lyfta benen.
Att sätta sig (framför allt på toaletten) är nästan omöjligt.
Att resa sig är ännu svårare.
Att samtidigt lyfta på armarna ger en smärta som är obeskrivlig.
-Nästan som att föda barn, men bara nästan...
Lite orättvist tycker jag det är för maken är bortrest och knappt någon jag känner här.
Svårast är väl sonen som inte tror på att jag har såååå ont.
och då pratar jag inte om lilla sonen... :-(
Till maken:
Kan vi inte köpa en riktig säng i helgen? Snääääälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0