Torsdag 12 november

Nu har lilleman gått sin första dag på dagis. Skönt, tycker jag att det gick såpass fort med allting.
Fast lilleman var måttligt road över att få gå till dagis idag. (Häromdagen var han positiv till det).
Nej, han skrek och bar sig åt... och (stackars) jag som har så förbannat ont i ryggen och har tålamod noll...
Ja, ni kan tänka er hur det lät här hemma innan vi kom iväg.
Men jag var med hela dagen på dagis. Lovade honom att inte gå iväg. Men annars undrade personalen om jag skulle lämna honom där ensam, vilket är vanligt. När jag sa att i Sverige är det 2 veckors inskolning som gäller sa dom att jag fick vara där hur länge jag vill. Det var väl schysst!
Jag tror att jag kan smita iväg lite nästa gång (på tisdag)
På kvällen var Fabian med på sin första fotbollsträning. Det tyckte han var jätteskoj. Som han har längtat!
Tyvärr var det sista utomhusträningen och om några veckor börjar inomhusträningen, fast med ett annat lag, men med samma tränare. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0