Ullared

Ojoj... jag säger då det. Ullared!
Lustigt hur de vinklar allt i programmet. Har ni tänkt på det?
Tex: När de visar den shoppingglada familjen med Ros-Marie och Kjell i spetsen så spelas det musik som förknippas med sol, drink och lite fest. Det syftar väl på att Kjell är lite glad i spriten. Det är i alla fall så jag uppfattar det som. När han den ensamma killen Morgan visas, då är det lite sorglig ton i musiken... Hmm, blev ni klokare av mitt svammel? Det är lite fult tycker jag att göra så mot den som ställer upp i programmet...
Men usch och fy för att ställa upp i ett sådant program. De förlöjligar ju allihopa. Men inget ont om programmet i sig. Jag älskar Ullared!
Hihi... när de filmade inne i sex-shoppen, undra vad den farbrorn inne i affären tyckte om att skymta förbi i tv? Kanske det var hans fru som var med därinne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0