Lite Halloween ångest...

Japp, det har jag, precis som om jag behövde det också att ha ångest över. Vet inte varför egentligen, för vi har pumpa, skelett utanför dörren, kostym till Albin och godis... Vad mer behöver man?
Matilda har ingen dräkt ännu, ska åka till I Party (en affär med bara partyprylar) i em och köpa nåt, om det finns något kvar. Kanske jag också köper mig en dräkt. Man ska ju helst vara utklädd när man öppnar dörren... Det hade varit lite fräckt. Men hinner jag inte köpa nåt, så får det helt enkel vara...

Kommentarer
Postat av: petra

Du kan ju behålla din morgonlook hela dagen så skrämmer du nog alla utan dräkt;)

spännande! hoppas det kommer några och trik or treatar hos er......Dom kanske är rädda för svenskar efter True blood;)



2009-10-29 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0