Söndag 20 sept.

Ligger lite efter med bloggandet. Vi bor ute i stugan nu med mobilt bredband. Det har blivit lite krångligare att komma ut på Internet och det är något jag inte orkar med, så därför...

I fredags var det strålande väder (som f ö det har varit hela veckan), så Albin och jag mötte upp dagiskompisen Milo och hans föräldrar på Liseberg. Liseberg öppnade kl 15, så vi åkte efter dagis. Killarna hade jätteroligt, det var verkligen skoj att se dom skratta och busa. Vi vuxna åkte med på det vi var tvugna, annars klarade de sig själva riktigt bra. Tyvärr var vi tvugna att åka redan kl 19 hem igen och hämta upp Fabian hos en kompis.

Var hemma i stugan vid 20.30- tiden och strax efter kom Sussi med sina två barn och de stannade över natten. Sussi och jag hade planerat att sitta uppe halva natten, dricka vin och tjöta, men redan vid 23-tiden var det nästan omöjligt att hålla ögonen öppna.

Lördag: Sussi åkte ganska så tidigt och vi andra hade några timmar att fixa och dona (klippa gräsmattan) här i stugan. Det har inte hunnits med så mycket av det innan. Grannarna kom förbi på husesyn också. Svärföräldrarna är bortresta över helgen så inget besök där...
På em åkte vi iväg för att se Matilda spela match med Juniorerna. Hon och två till från laget fick äran att spela med dem. De förlorade tyvärr med 2-0. Efter matchen körde jag Fabian till en kompis och Matilda till en annan. Albin och jag blev ensamna inatt i stugan.

Söndag: Upp tidigt, till flygplatsen och hämta upp maken som kom från Denver. Det var nästan bara att åka hem och slänga honom i säng för han hade rejäl "jet lag". :-( det är det som är så tråkigt med detta resande. Nu ska han var hemma i morgon och på tisdag bär det iväg till Finland. Det känns sådär för det är några jobbiga saker kvar innan flytten som jag hade hoppats att han skulle ta. (sånt jag inte förstår mig på, lite avtal och papper och så...)

Nu ligger han och sover med lilleman och jag ska snart åka och se sonen spela fotbollsmatch.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0