Stress...

Det är mycket på gång just nu.
Det känner jag av tydligt.
Jag är superstressad, med hjärtklappning, dåligt humör (förlåt kära barn)
och stickningar i ansiktet.
Är helt säker på att jag snart kommer få hjärtitinfarkt eller hjärnblödning.

 

Inte kul alls.

 

Vet inte hur jag ska varva ner. Det går liksom inte att "ta det lite lugnt". Jag funkar inte så...

 

All denna ovisshet och väntan är olidlig.

 

Husletande...
Banken...
Matildas resa...
Alla papper man jämt ska fixa med...
Tonårsbarn...
4-åring...
Make som aldrig är hemma...

 

Sverigebesöket på tisdag ska bli en skön avkoppling från allt det här tråkiga och kan förhoppningsvis föra tankarna på nåt roligt.

 

Så, nu har jag klagat lite här...

 

Nu känns det mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh, jag förstår dig! Har det likadant (minus barnen ;)).



Hoppas det löser sig snart!



KRAM

2010-04-30 @ 14:23:59
Postat av: Charlotta

Är maken hemma i helgen? Isf kanske du kan smita iväg och ta en promenad med mig runt Chestnut Hill reservoir eller Jamaica Pond? Om det känns som ett extra stressmoment istället för avkoppling så glöm frågan ;-) .



KRAM

2010-04-30 @ 14:35:34
URL: http://www.ekvallagoesboston.blogspot.com
Postat av: Karin

Får ont i hjärtat när jag läser vad du skrivit...skickar över en jättekram och hoppas att du får tag i rodret igen...du är stark annars skulle du inte vara där du är idag

2010-04-30 @ 18:23:17
Postat av: Malin

Usch, hoppas allt lugnar sig lite väldigt snart!! Jag känner själv igen känslan du beskriver... det är verkligen inte kul!!

2010-05-02 @ 23:16:53
URL: http://morsansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0