Pimpat bloggen...

nåja, kanske inte så mycket Pimp, men lite fräckare har den väl blivit? Jag är väldigt nöjd i a f.
Här är det lugnt. Allt flyter på väldigt bra nu. *peppar peppar*
Inget gråt, inget "Gud, vad-mycket-läxor" och ingen "jag-vill-inte-gå-till-skolan-för-jag-har-ont-i-magen"-klagan
Maken i Denver tis-fre. (Denver= ligger i Colorado, tre timmars tidsskillnad.)
Jag tycker det är rätt så skönt att få rå om själv här hemma.
I går efter jag hade fått barnen i säng, slappade jag i soffan.
På tv:n såg jag dokumentärserie om skönhetstävlande barn (och deras mammor).
Sådana program vill inte Patrik titta på...
Med mig i soffan hade jag barnens överblivna lördagsgodis... (för visst får man äta upp det mitt i veckan när man är vuxen?) Det hela nedsköljdes med den sista slatten av vinet från i söndags... Låter det mumsigt?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Låter som ni kommit tillrätta :) Själv landade vi i Boston i söndags och nu blir det att leta boende!!



Fin ny header förresten :)

2010-01-20 @ 19:28:50
Postat av: Ulrika Borg

Man tager vad man haver, eller hur? Självklart ska man hjälpa sina barn att inte äta så mycket sött under veckorna, så därför gjorde du det enda rätta när du åt upp deras godis. =)) Kramar till er alla

2010-01-20 @ 19:33:50
URL: http://u-l-r-i-k-a.blogspot.com/
Postat av: Petra

helena jag ser fortfarande inte ditt Pimp och header........:(

Gött och vara själv hemma om fjärrkontrollen....



Ska försöka få ordning på Skype...

2010-01-21 @ 09:46:38
Postat av: Anonym

Petra!! Va????

Ser du inte? Fattar inte varför....



Måste lura på det.



2010-01-21 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0