En vecka här...

i Sverige...

 

Har tagit det ganska så lugnt.

 

Barnen har träffat kompisar...

 

Glatt återseende...

 

Även för Matilda...

 

Jag har gosat med grannens katt...

 

 

Legat i gräset och tatt det lugnt...

 

Dragit till Marstrand och spanat på seglingarna...

 

Carlstens Fästning...

 

Fotograferat blommor och bär...

 

Ätit middag med goda vänner...

 

Lilleman har tittat på när det fiskas krabbor...

 

och äntligen fått träffa flickvännen...

 

Jag har också träffat bästaste vännerna, men lyckades inte få med det på bild...

Kommentarer
Postat av: Heather KL

Härligt :)



Jag saknar Borlänge så mycket. Men vi har inte råd att flyga "hem" ännu. Jag som hemmamamma, o maken har inte så mkt semester på sitt jobb ännu (han började förra höst, hos Time Warner Cable i support). Så vi får vänta kanske till nästa höst att resa "hem" kanske!



Mvh

Heather i Buffalo, NY

2010-07-15 @ 03:18:09
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0