1 vecka kvar...

...tills vi åker hem till Sverige!
Innan dess ska allt (helst) vara packat.
Jag och barnen åker i förväg och Patrik kommer (om han kommer ihåg att boka flygbiljett...) runt den första augusti.
Vi är tillbaka här i Boston den 30:e augusti och flyttlasset till det nya huset går dagen efter... *Puh!*
Medan vi är hemma i Svedala så hoppas vi att någon här i Boston kan flytta våra möbler så det bara är städning kvar...
Som ni förstår är det ganska så stressigt nu. Maken är påpassligt borta mån-tors denna veckan och hela nästa (hmm, undra om han kan ta oss till flygplatsen på tisdag?) Jag har tusen saker jag vill fixa innan hemfärd, träffa vänner och shoppa presenter... A ja... jag får väl offra nätterna nu. Ska ju ändå "röra" till min nattsömn snart. ;o)

 

Alla kläder som ska rensas... vad ska med hem till Sverige? Vad ska packas ner och vad ska slängas/ges bort?

Alla skor..

 

 

Kommer sakna vårt "braiga" gästrum...

 

Benny har fått flytta till lådan...

Kommentarer
Postat av: Carin

förstår ju att ni kommer ha fullt upp när ni kommer till Sverige, men om ni har nån liten tid över, så jobbar jag på förskolan hela sommaren, så ni får jättejätte gärna komma och hälsa på en stund :-)

2010-06-29 @ 21:40:32
URL: http://carincenterlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Vi kommer absolut!

2010-06-30 @ 06:04:58
Postat av: Carin

Åhh va kul!! Jobbar dock inte ons-fre vecka 27.. men då kanske ni ändå inte hunnit hit.. Så ni inte kommer förbi en dag då jag inte e där!

2010-06-30 @ 17:02:07
URL: http://carincenterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0