Ovanligt friska...

Dagissäsongen är över och jag kom just på att vi har varit ovanligt friska de här 9 månaderna i USA.

 

Fabian hade visserligen otur precis när vi hade flyttat hit. Han låg sjuk i influensan den första veckan + att han har haft lite småkrämpor då och då.

 

Matilda har nog bara varit sjuk och hemma 3 dagar. En gång hade hon feber på kvällen men hade något viktigt i skolan och var feberfri nästa morgon - så hon gick!

 

Albin har inte varit borta från Pre School en enda dag för sjukdom. Undantag för ett anfall av huvudlöss i januari, då var han hemma för behandling i två dagar.

 

Patrik har inte varit sjuk alls

 

och jag... jag har inte heller varit direkt sjuk. Någon lätt förkylning och så hade jag feber en natt har jag för mig...

 

*peppar peppar* måste jag väl säga här. Lite riskfyllt att skriva ett sådant här inlägg. Nu blir vi väl sjuka hela bunten här... ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0