Jag fortsätter...

när jag ändå är igång...

 

Ett inlägg till:

 

Den här veckan har som sagt varit helt fantastisk, men intensiv.

 

Vår gäst har verkligen fått se hur vi har det en "normal" vecka.

 

upp vid 7 varje morgon... (ja, det var fotbollscup på lördagen som började tidigt.)

 

Vi har kört på som vanligt.

 

På helgen lyckades vi också klämma in tre husvisningar med vår mäklare, Yvonne. (från Sverige)
Både roligt men jobbigt, för vi vet verkligen inte om vi ö h t  kan köpa hus här... (inte så lätt för utbölingar som oss)
Men någonstans måste vi börja, så vi tittar runt, nu mer på allvar...

 

Mats har tagit sin roll som "gudfader" på största allvar, haha. Han har lekt med Albin tålmodigt. Albin har haft såååå roligt. (Tack Mats!)

 

Förresten, det här hade Mats med sig i resväskan hit... Yummie!!!

 


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Det var ju du!!! Jag tyckte väl att du kändes bekant på något vis. Vi träffades i morse på frukostklubben. Jag surfade runt på din blogg för ett tag sedan när jag dammsög nätet efter bloggande svenskor i USA. Kul! Jag gillar själv att blogga, vanligtvis om livet i Sverige men nu såklart om tillvaron här i Boston.



Du får höra av dig om du och Albin vill hitta på något, typ Children's museum, någon park eller bara dricka pulverkaffe och bygga lego hos oss. Vi kan ta oss till alla ställen dit the T går.



Ha det så bra! Hälsn Charlotta i Brookline (med Astor och Sverre)

2010-03-15 @ 21:59:14
URL: http://www.ekvallagoesboston.blogspot.com
Postat av: Helena

Nämen, tjena!!

Vad världen känns liten... (även här)



Vi träffas gärna någon dag. Albin går på dagis tis, ons och torsdagar så på fredagar brukar vi inte ha så mycket att göra.



Förresten, fick vi med oss en bil som tillhör er? (Disney Cars, the Sheriff)



Kram och på återseende!

2010-03-16 @ 03:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0