Letters to Juliet...

Kände mig lite off nu i kväll.

 

Bestämde mig för att gå på bio, ensam.
Det har jag aldrig gjort förut... Hmm, eller har jag...?

 

I alla fall. så åkte jag till grannstaden för att gå på 7:10 p.m. bion och se "Letters to Juliet" men den visade sig vara slutsåld... Bah!!!

 

Fick åka till en annan biograf (närmare vårt hus, faktiskt) för där började samma film kl 8:00 p.m. Och det där fanns det biljetter. (yippie)

 

Måste säga att filmen var jättebra. Romantisk och behaglig (!) Mysig Italiensk miljö... En riktig snyftare också. Dock hade jag glömt Kleenexboxen hemma så det snorades rejält.

 

Allt var jättebra, förutom de uttråkande ungdomarna på första raden som gjorde väsen av sig under filmen. Filmen är inte anpassad till barn och ungdomar under 20 år... (utan mer för kvinnor, som jag närmare 40 och upp...)

 

Hur det var att gå på bio ensam?
-Jovars... det gick la bra. Fast jag tyckte allt att tjejen i stolen bredvid sneglade lite då och då på mig...
Men jag skämdes inte...
Inte ett dugg, faktiskt.

 

Jag var ju bara en mamma lite på rymmen...
Så det så!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hm... Gå på bio själv har jag aldrig gjort. Modigt!



Vad sägs om en "Girls Night Out" nån gång efter att "Sex & City 2" har kommit ut (om du vill se den förståss. Du, jag, and ??... Äta ute, drinkar, se filmen!? :o)

2010-05-16 @ 08:13:27
Postat av: Malin

Härligt att gå på bio! Det gör man (jag i alla fall) på tok för sällan! Filmen som du såg låter helt klart som en film för mig!

2010-05-17 @ 01:00:01
URL: http://morsansvardag.blogspot.com
Postat av: Helena

Mimmi: Precis vad jag sa till Patrik idag, att jag ville samla ihop alla mina tjejvänner och gå på "Sex & the City2" med några glas efteråt, hihi... Det måste vi göra!!! Vart ska vi gå?



Mimmi: Filmen måste du se. Har den kommit till Sverige ännu?

2010-05-17 @ 04:36:41
URL: http://butterflymom.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag kan i stort sett när som helst, förutom Fre 11:e Juni & Lör 12:e Juni.



Var? Hm... vet inte riktigt, det beror väl kanske lite på hur många vi är.



:o)



Ps. Skall kopiera detta till FB också Ds.

2010-05-22 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0