Måndag 24 maj

Jag och Albin tog bilen till en bilverkstad för att få en siffra på vad reparationen kommer att gå på.
Måste fixa dörren nu (den krockade) för jag behöver verkligen tvätta bilen och det kan jag inte göra nu för det läcker in vatten...
Besked om kostnaden kommer i morgon...

 

Sen drog vi till IKEA för att köpa flyttkartonger (som de inte har här tydligen...)
Men det blev ett bord till altanen

 

Vi har tidigare burit ut delar av soffan till Altanen.  (gammal bild)

 

Invigning av nya bordet. Stolarna är gamla... Jag vet, det är min galna familj

som äter majs... (som Långben på julafton, hihi...)

 

 

Efter lite relalalaxing i de också nyinköpta solstolarna...
En läser inredningstidning, en knappar på laptopen och en pluggar...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nä, i USA använder man inte flyttkartonger, utan man packar i plastpåsar. Just kidding!! ;oP



Det finns visst flyttkartonger här - de går bl.a. att köpa på de flesta Storage ställen, U-Haul, och Staples. :o)



Lycka till med packandet (och hoppas att ni snart hittar nånstans att flytta dem).

2010-05-25 @ 05:18:36
Postat av: Helena

Mimmi: Hihi...plastpåsar!!



Jag hittade flyttkartonger på Lowell´s.



Men på IKEA visste de inte ens vad det var för något... (I sverige finns det...)

2010-05-25 @ 14:22:28
URL: http://butterflymom.blogg.se/
Postat av: Helena

Eller på Lowe´s som det hette visst...

2010-05-26 @ 06:26:16
URL: http://butterflymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0